*Saknar*

Saknar min älskling, han har bara varit borta sen i tisdags, men det känns som en hel evighet! Jaja, han är snart hemma hos oss igen, det är bara det att vissa dagar går så långsamt och vissa bara rusar förbi!
Och nu känns dagarna ännu längre, min dator gick sönder förra helgen, så nu kan jag inte slösa några timmar där inte, skit jobbigt! Fattar inte att man kan bli så handikappad, jag sitter en hel del på datorn, kollar recept, läser blogg, söker jobb mm och nu går inte det bara för att datorn krånglar igen.. Kunde haft dator, om Peter hade lämnat sin hemma, men det gjorde han inte, vad nu han har för nytta av den på jobbet.. det är ett mysterium för mig..

Så nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och knappar på deras istället. Patrick somnade helt utslagen i soffan så jag tänkte passa på att surfa runt lite, ska kanske baka sen, eller så tar jag det imorn, vet inte än.. Måste ju ha nåt att göra imorn oxå.. :-)

Nåt mer jag saknar...
Min underbara Josefine saknar hennes små kommentarer om att jag ska sluta att säga förlåt för allt, är sån att jag väldigt gärna, ganska så omedvetet, säger förlåt för minsta lilla grej. Var så illa ett tag så hennes "kommentar/hälsning" i vårt personliga bröllopsalbum hon gjort till oss. blev nåt i stil med att jag skulle sluta att ursäkta mig för att jag finns till. Och många som läst det håller med och fnissar till då de läser just den biten.. hehe.. Men jag lovar Jossan, jag har blivit bättre!
Det albumet hon gjorde till oss var den bästa pressenten som man kan få, tom Peter (skriver så för han är lite "kräsen" annars) gillade den! Den tittar vi lite då och då och får små fåniga leenden på läpparna, hon gjorde den så fin, med svartvita bilder och så skrev hon in fina citat bland hälsningarna och så skrev hon ett recept på evig kärlek och det är nåt som får alla att fnittra till då de läser! Åh, vad jag saknar denna människa!!! Tack Josefine för att du finns, tror faktiskt inte att jag varit en så stark person idag om jag inte hade träffat dig!!!

Nä, ska ta och väcka Patrick nu så han sover lite inatt oxå.
Ha en bra helg allihopa!
Puss & kram!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh sitter här och bli helt rörd :-) Va söt du e gumman hehe kramar om

2009-01-29 @ 12:08:09
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0