Seg dag..

Usch, har kännt mig seg och fundersam hela dagen, men nu slipper jag fundera på om jag fick jobbet eller inte iaf.. Fick tyvärr inte jobbet, fick reda på det av den andra kandidaten.. "Chefen" hade ringt henne och erbjudit henne tjänsten och så hade hon ringt hit, tyvärr var jag inte hemma då, men tycker hon kunde försökt på mobilen oxå, men det hade hon inte gjort.. Så nu är det till att kolla fler jobb, har några andra som jag oxå väntar besked om, så får väl se vad som händer.

Känns ju skit surt att jag inte blev den som fick det, men samtidigt så vet jag ju att det är en bra person som fått tjänsten, så det är bara att gratulera!

Nä, det får räcka så här är helt slut nu, påbörjade detta inlägget för ca 2h sen, har försökt få Patrick att sova men han har inte velat det alls, nu som först gick det bra efter att han varit på toa 2ggr, hoppas det bara är magknip så det inte är magsjuka på G, det har jag inte lust med.

Nä, ska försöka få "gubben" att slita sig från WoW nu så kanske vi kan se en film innan jag somnar.. :-)

Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0