Söndag..

Jaha, då var vi här igen, den här veckan går mot sitt slut och en ny tar vid...

Känner mig inte alls pigg idag, vet inte riktigt vad det är och så är jag såå trött.. Har knappt sovit nåt alls inatt och så vaknade Patrick tidigt så mamma kom upp med honom och väckte mig vid 5imorse, var helt död! Försökte få honom att somna om brevid mig, men det ville han inte, så fick vackert stiga upp och gå ner med honom. La honom i soffan och satte igång en scoobydoo-film åt honom, tror dock inte han tittade så mycket på den, han halvsov då jag gick upp igen.. För det var vad jag gjorde, kände mig inte alls pigg så när filmen var igång gick jag upp och la mig en stund till, mamma satt i köket, morgonmänniska som hon är, och tittade på nåt program på tvn.

Men vid 6.30 fick jag lov att kliva ur sängen igen, precis då jag somnat om, *typiskt* Så idag har jag varit helt borta, har bara suttit i soffan typ, vill gå och lägga mig och sova en stund. Men sängen är inte den skönaste, fattar inte hur jag kunde sova i den när jag bodde hemma, nä längtar hem.
Visst är det skönt att komma hem till mamma och pappa ibland, men det är minst lika skönt att komma hem igen.

Nä, är för seg för det här, ska slänga mig i soffan igen, den här gången med Patrick och titta på Tarzan och Jane.

Ha en skön söndag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Ja, det är helt galet! Men det verkar ju inte vara bara jag som har reagerat på det här :)

2009-02-03 @ 19:18:30
URL: http://patricias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0