Ännu en dag

Jaha, så har ännu en dag gått förbi, trodde aldrig den skulle gå mot sitt slut.. Patrick har varit en riktig tjurskalle idag och bara ska tjaffsa och tjura vad man än säger, idag hade han nog totalt lagt bort sina öron.. Har varit så irreterad på honom idag, är helt slut nu och så glad att han sover (känner mig så hemsk, men idag har han varit totalt omöjlig) Fast jag får väl skylla på alla mina hormoner och mindre ork, sånt känner de ju av och måste väl givetvis testa hur långt de kan gå...

Jaja, nu sover han iaf sen en stund tillbaka och jag kan sitta här en stund och njuta för mig själv en stund *skönt*

Idag var sotarn här och kollade brandsäkerheten i pannrummet och det var ju oerhört spännande tyckte Patrick, jag känner sotarn sen grundskolan (vi gick i samma klass från 5an-9an) så jag berättade för Patrick vad han hette och sen var det ju kört, Patrick var på honom hela tiden, skulle göra sig till och berätta allt mellan himmel och jord... Stackarn blev väl ihjältjatad och godkände allt bara för att komma här ifrån, nä skämtåsido, allt var godkänt men det känndes nästan så *Blir tokig på min lilla babbelnisse ibland, hehe men älskar honom såå mycket*

Sen har jag äntligen hittat en tvättmaskin!!! Blev så glad, snacka om att man är handikappad av att inte kunna tvätta då det behövs, utan måste springa bort till svärföräldrarna och låna deras maskin (Tackar er så mycket för hjälpen med tvätten, har verkligen underlättat) Men nu har jag iaf tingat en tills imorn, pappa kommer hit efter han slutat jobba och så åker vi och hämtar den :-)

Nä, nu ska jag nog lägga mig i soffan en stund och kolla när småsyskonen spelar guitar hero.
Återkommer imorn med magbild och ev en förslagslista på olika namn vi/jag kan tänka mig på lill*n

Gó kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0