Kort inlägg

Ja, idag blir det ett kort inlägg, känner ingen större lust att blogga idag, har faktiskt ingen större lust till nåt...
Vet att jag skrev igår att jag skulle bloggat lite och lagt upp lite bilder, men hade så ont igår att vila i soffan och sängen var det enda som lockade.. Och ja, denna dagen har jag inte haft lust med nåt, mest gått runt eller suttit stilla och funderat på namn till pyret (Förslag tages tacksamt emot)

Nä, ska sätta mig i soffan och kolla tv nu tänkte jag, imorn ska jag städa i stort sett hela huset. Fick låna en byrå av mamma och pappa, så jag kan få undan alla bebiskläder, ska se om jag kan ta lite kort på en del av fynden från vår ullaredstripp :-)

Önskar alla där ute en trevlig kväll!


Kram/Eva

Kommentarer
Postat av: Josefine

Om det bli en flicka vill jag att hon heter Molly, hade vi som namnförslag om det bilvit en tjej. Pojknamn - Philip, alltid gillat det. Miss you to my friend

2009-07-12 @ 17:18:41
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0