Äntligen hemma igen!

"Borta bra men hemma bäst" heter det ju och det stämmer verkligen! Även om jag kanske inte kan hålla med om att borta är bra, inte den här gången iaf...

Utöver allt tråkigt och jobbigt som varit så har vi haft det okej ändå, vi har försökt vara ute trots regn, cyklat lite, spelat kubb mm. Men nu är det iaf skönt att vara hemma igen, nu längtar vi enormt efter onsdagkväll då Peter kommer hem från jobbet. Saknar honom så! För varje dag som går så blir jag mer och mer fundersam/nervös över om Peter kommer att vara hemma på dagen D. Tänk om han är på jobbet då förlossningen sätter igång, usch hemska tanke! När vi väntade Patrick var iofs situationen värre för då var han iväg 4v och hemma 4v och den resan gick mellan Gbg och Imingham i England så då var det ju svårare att få tag på honom. Nu jobbar han ju 1v och hemma 1v och båten går bara mellan fastlandet och Gotland, men på nåt sätt känner jag mig mer "stressad" den här gången..
Beror kanske på allt som varit innan den här graviditeten och att vi har Patrick oxå, transport in fixar sig ju alltid, finns ju både taxi och ambulans om det skulle gå undan, men barnvakt måste ju kunna ordnas med en gång och kan inte svärföräldrarna så kan det ju köra ihop sig eftersom jag har en bit till mina föräldrar..

Jaja, det löser sig nog.. Måste försöka att lägga alla de funderingarna åt sidan ett tag tror jag.. hmmm

Har lovat min kära vän Josefine att jag ska börja lägga upp lite magbilder, så ska försöka fixa det sen idag. Skulle gjort det i helgen men har varken orkat eller kunnat, eftersom jag glömde att ta med usbsladden till kameran... Känner mig en aningen senil nu för tiden.. ;-) Är det nåt som kommer med graviditen? Var nämligen inte så här glömsk och virrig då jag väntade Patrick.

Nä, nu är det dax att sträcka lite på sig och kolla vad vi ska äta idag, funderar på nån enkel risotto men får väl se..

Ha en bra dag!
Ps. Har uppdaterat vår bdb med lite nya bilder... DS.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nja blir nog bara topparna. men hade varit nice men en ny frisyr =)

2009-06-15 @ 14:01:28
URL: http://dendarfin.blogg.se/
Postat av: Josefine

maten va sjukt god. du borde prova på den =) nja natten var helt okey ändå.

2009-06-17 @ 18:06:14
URL: http://dendarfin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Va jättekul att träffa dig med gumman. Lite chockade bara hehe



Javisst e dopklänningen underbar? =) Kommer aldrig att sälja den.

2009-07-08 @ 11:48:41
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0