Grå onsdag...

Idag känns allt grått, vädret är mulet, regnet hänger i luften och all ork och energi känns som bortblåsta... Peter åkte för en liten stund sen till jbbet igen efter att ha varit hemma i 6v, trodde inte det skulle kännas så jobbigt. Men det gör det, säckade ihop på golvet och började stor böla då han stängde dörren och gick till bilen... Visst det är bara 1v men ändå, vill ju gå och lägga mig ihop med honom varje kväll, men men han har ett jobb iaf och det får man ju vara glad över i dessa tider. 
Så nu är jag helt själv hemma, Peter på väg till jobbet och Patrick på förskolan.. *Suck* Ska snart ta mig i kragen och börja städa och tvätta, för imorn väntar jobb 9-18 och sen bär det troligen av hem till mamma och pappa i 1v. Skönt att komma hem till ett nåt så när städat hus sen. 

Igår var vi på min lillebrors student i kalmar, han var så stilig så, tårarna bara forsade ner för kinden då han sprang ut på trappan! Han såg så stolt ut och stolthet är väl rätt ord att beskriva vad både jag och pappa kände då vi såg honom (pappa fällde oxå några tårar) Ingen trodde väl att han skulle ta sig så långt som till att ta studenten! (För er läsare som inte känner oss så väl så kan jag berätta att min bror gick på gymnasiesär, pga ett handikapp orsakat av läkare. Han genomgick en operation i magen då han bara var 3v gammal och det innebar att de hade slangar mm i munnen och då de tog bort de så gick de emot hans stämband med något instrument, vilket skadade stämbanden och han blev extremt sen i talet, vilket sedan med födde att han blev efter i den normala utvecklingen. ) Men han har under åren haft svårt att göra sig förstådd av utomstående, men klipsk och ottroligt duktig på trähantverk är han, så vi kände oss riktigt stolta igår, att han kommit så långt i sitt liv och att han gick ut med väldigt fina betyg och nu efter sommarn bär det av till folkhögskolan för hans del! :-) 
Bilder från igår kommer senare, ska försöka hinna med att lägga upp det senare idag... 

Nä, nu börjar det bli dags att börja plocka lite, ska sätta igång musik på hög volym så kanske det känns mindre tomt och lite roligare.. 

Till sist vill jag passa på att gratta min goa kompis Becka och hennes Dennis till deras lilla prins som föddes igår :-) Stort Grattis till er!!

Hej så länge!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

blev det något städande idag för din del då? Ja klänningen är riktigt nice, me like alote :-)

2009-06-10 @ 19:15:25
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0