Hos mamma och pappa...

och jag längtar redan hem igen!!! Blir nog att åka hem under helgen, senast måndag morgon... Orkar inte med det här längre... Vill inte gå in på vad som hänt men sen jag kom hit igår eftermiddag så känns allt skit!!! trodde att det skulle bli skönt att komma hemifrån, men där misstog jag mig visst, bigtime!

Nä, ska sätta mig och kolla på priser på tvättmaskin och torktummlare nu, vår tvättmaskin är trasig, pappa tror att det är pumpen i den som gått sönder och den är så gammal att det inte är lönt att laga den. Så Peter sa igår att vi ska kolla efter en ny tummlare oxå när vi ändå måste köpa ny tvättmaskin.. *suck* Inte roligt att lägga pengar på men måste ju kunna tvätta....
Ska kolla på lite priser nu och sen ska jag mysa med Patrick i soffan och titta på Boog och Elliot

Hoppas ni där ute har en bättre dag än vad jag har! Kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

javisst e dem =) kan inte annat än älska dem djupt

2009-06-12 @ 18:13:23
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0