Torsdag

Jaha, det blev inget jobb för min del idag, skulle jobbat 9.30-18, men Patrick har sovit oroligt inatt, yrat och snurrat runt inne i sängen och när han vaknade nu på morgonen så var han varm och sa att han inte mådde så bra och det visade sig att han hade fått feber...
Så vi får ha en mysdag hemma idag, skönt men hade varit kul att komma hemifrån lite! men men då kanske jag kan få lite tid till att rensa bland lite bilder på datorn och ladda upp några lovade bilder här och på vår bdb, men ska inte säga för mycket än...

Var nere i tvättstugan nu på morgonen och upptäckte att hela tvättmaskinen stod full med vatten, körde igång en maskin innan jag la mig igår kväll.. Så det verkar som om den inte tömmer vattnet, ringde pappa och han sa att han skulle ta sig en titt på det när han hämtar oss sen i eftermiddag (ska spendera några dagar hemma hos de nu när Peter ändå är på sjön) Hoppas bara pappa kan fixa det, vill verkligen inte behöva köpa ny tvättmaskin nu...

Nä, ska sätta mig i soffan nu med min lilla febriga buse. Han verkar ganska pigg ändå, men det är väl som vanligt att det kommer gå i vågor under dagen..

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0